Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Friday, December 2, 2011

Remy Ishak dan Al-Jabbar

Ahad lepas awal muharam... hubby aku tah ape kemaruk tgk cd2 lama sampai kol 5pg pon tak tido2 time aku nak buat susu utk Raesa... tgk cite Jet Li lah.. jenguk2 gak.. mana tahu tgk cite blue kan... tp tak de plak.... so pg2 aku bgn masak nasi lemak... sbb aku dah atur ape aku buat hari ahad without him... hehehe..

Sambil masak .aku kemas umh.. mengemop.. mengelap.. pastu aku kawtim dgn Raesa kejutkan abah dia dan soh abah dia mandi sama. Lepas sarapan sama2... aku pon siap2 nak gi giant... soping2 lah ape yg patut utk kat umh.. abah dia.. sure tk cukup tido.. biar dia tido...

Seronok bw Raesa jalan2... tgh jalan2.. tiba2.. Raesa lepas tgn aku dan terpaku... oh gosh... biar bener Raesa... "abg encem.. chupppp" kata Raesa kat aku... poster besar Remy Ishak... ko kenapa tgk gitu sekali tgk boifren mama Raesa.. moh jalan...

Time nak amek trolly... Raesa excited nak naik...sekali di hulur plak 1 kertas oleh guard kat situ pada Raesa... punya lah Raesa tiba2 excited... siap kene cium kertas tu... flyers pasal Remy Ishak nak dtg Giant promote Dashing.. ahh. gilak kejap Raesa.. angau semacam.. dah macam Himawari adik SinChan.. tak leh tgk org hensem... pastu jumpa lagik poster.... Raesa keras lagik.. kakakak...




Tgklah.. kalo rajin aku gi lah jap 3 Dec nak bergambar dgn Remy... tp punyalah mlas aku nak hadap org ramai... .. tgk lah tahap kerajinan aku nnt esok...

Lepas ke Giant... aku gi pasar Larkin cari daging utk masak rendang.. mak aku nak mkn rendang... then terus gi umh kak de kat taman impian emas... baru dok 5 min.. akak aku ajak gi karen badan... alah.. al-jabbar tuh... Rm6.. tp semua akak aku bayo...


Nasiblah b4 ni aku dh pernah pergi karen kat umh jiran aku.. so Raesa dah tau aku tak boleh di sentuh... dia kata.. mama sakit... so 5 org sekali jadi dugong kat kedai tu.. aku, kak de, mak, adik n niece... ank akak aku paling kecik jaga Raesa... b4 karen bp aku tinggi plak 129/78 berat pon berat,..kekeke... tp lepas je karen.. bp aku turun normal 118/76 n berat ilang 0.6kg... air kot drg sejat guna karen... heheh... oklah.. so tiap ahad aku try nak berkaren kat situ... mana tau... ade rezeki.. aku leh preggy lagik kan kan kan... oklah... aku byk keje... chow chin chow....

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers