Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Wednesday, December 28, 2011

Hari Sabtu lepas.... (cite basi seperti biase) aku gi Angsana, nak bli mekap dgn tudung. Hajat dihati nak cari tudung Fareeda utk annual dinner aku kat Shah Alam Januari depan. tp jb mmg alpoyo lah... kalo ade pon org jual kat umh, yg mana tudung semua drg gi testing pakai utk amek gambo.. sorilah... aku mmg tak mo bli bile org yg pakai tudung tu. Kalau byk stok tk pe gak.. ni nan satu tulah dia pakai... semau kedai aku tny tudung Fareeda... tp tak de... last sekali dia kata ade kat Gulatis... wah.. geletis aku larik gi sana... tp sampai sana.. hampa lah jua... tak de ... yg ade Aalia... hmmm lawo gak... rege pon leh thn.. tp ade semurah RM50++... mahal ker murah ker. tudung tak byk yg macthing dgn baju aku... bli je hentam yg 2 tone kaler...


Pastu penat.. aku ajak Raesa... oh lupe nak ckp... aku jln aritu dgn Raesa jek.. sebab kat umh tak de org.. aku bwk gi Marrybrown... tp situ byk plakkk mainan yg masuk duit tu... habis RM5 = 10 kali... Raesa nak mkn sambil naik mainan tu... dah cam kat umh aku buat... last duit abis.. dia punyalah merentan tak mo turun.. puas aku pujuk.. sekali aku ckp.. jom bli eskrim kat mekdonal... teros dia turun...tanpa byk ckp.. ceh... aku pon bli kan dia sundae cone yg skitttt jek eskim... kang byk2 susah dia nak bwk. tgh jln2 nampak plak group org melukis... artis ujang rasenya... tp tak delah ujang.. entahlah.. ujang ke Apo ke.. aku pon tk tny.. tp cam familiar yg rambut gerbang n keteng2 tu... tp aku gi pilih yg ensem sikit.. baru selera nak tunggu gambar Raesa dilukiskan.... kekeke... aku tgn yg penuh brg... dgn eskim... raesa pon dgn eskim... belon lagik... dok jelah... nasib raesa pon duduk diam sambil mkn eskim... pas lukis terus aku balik umh... gambo as kat bawah... cantik tak.. same tak... heheheh... Rm25 jek...


No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers