Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Thursday, November 6, 2008

Happy besday Fitri





Semlm dpt sms dari adik ipar aku Mazni, jemput hadir ke majlis hari jadi anak dia. Anis Farhana beusia 3thn tapi .. selalu panggil Fitri, sebab dia lahir dua hari raya aidilfitri.. sbb masa kecik dia asek ngangis jek.. konon nama tu berat utk budak tu...Hb soh belikan hadiah.. last minute nak beli.. pikir2, nak bli baju, tak tahu saiz.. kang terkecik ke.. terbesar ke.. dah tu amek masa nak pilih.. sbb balik keje pas magrib terus gerak cari hadiah, majlis pas isyak.. So ckp hb .. nak beli spongebob.. takut bagi kat dia.. terus budak tu campak kang.. malu jek..nak beli coklat.. tak best ar... sbb brg tu tak dpt simpan... rasa kang..mak bapak budak tu yg byk godam coklat tu... so aku gilah carrefour... ade satu kedai utk brg budak2. Tgk baju new arrival, dekat RM50.. hek... mmg cantik.. tapi... pusing2 dulu... sekali jumpa bantal peluk.. mini mouse.. tak mahal ler.. RM12.90.. okler.. tgk ade sepit rambut mini mouse ngan ikat rambut...budak kecik ni obses sket pasal sepit2 rambut nih....pastu cari paper beg yg cun2.. masukkan jek barang tu semua..tak kesahlah bantal peluk terkeluar sket dari paper beg tu... semua barang kaler pink... so just habis Rm25 jek..aku dah pegang frame yg cute2 dikelilingi oleh pic kartun, sbb dlm paper beg leh masuk brg lagik... tapi hb kate ..tak yah lah... aku ikut jek...hb aku mmg tak geti cari hadiah.. ade ke gi belek robotlah, kete mainan lah... pas tu mulut dia ngomel2..yg diri dia tak geti nak cari hadiah.... well.. u lucky to have me.. hahahaha.... pas tu gerak gi amek anak2 abg ipar aku kat kg baru pelentong tengah, bwk sekali ke rumah adik ipar aku, kat umah mentua dia. sampai sana parking penuh... turunkan budak2 dulu, pastu cari parking... biaselah rumah kampung jln kecik giler.. mana lah suke hati parking tepi jln.. kang kete lain tak leh lalu.. bile dah dpt parking, masuk umah dia dah potong kek.. aku masuk jek melangkah.. mata semua tertumpu pada aku dan terus ke tangan aku bwk hadiah yg ala2 glamer tu.. hehehehe... pastu dorang buat muka donno plak.. tak senyum langsung...ramai rasanya muka org2 kampung situ..tak delah ramai sgt..so.. aku yg tgh diet (diet konon) makan jugalah.. nasi ayam sambal... ikutkan nafsu nak tambah... tapi kalau makan kat lantai.. aku mmg tak suke tambah.. senak weh... pas makan aku dok kat kerusi dgn anak2 sedar aku... so sikecik besday girl mak dia soh bagi tetamu kanak2 bungkusan gula2 senang cite.. jajan lah... semua org tgk kelatah budak kecik ni.. sorang2 anak2 org kampung tu dpt... sampai habis dlm bakul...mak dia tambah lagik yg ada kat dapur... dia amek lagik 2 bungkus terus bagi kat aku dan hb yg dok jauh dari aku sbb dia dok kat gruop org2 lelaki... after wish thank you... dia duduk dekat mak dia.. disuruh bagi jugak yg lain memandangkan aku org dewasa dpt.. tapi dia tak nak.. huahuahuahuahua... berot2 muka2 yg lain.. mesti dorang terpikir ..apa yg specialnya aku ngan hb.. dorang tak tahu aku nih aunty n uncle dia... tentulah budak tu kenal... entahlah.. tu mungkin perasaan aku jek.. tah tah org lain tu tak amek pot pun.. aku jek perasan special..huahuahuahua... pas dorang balik.. tup2 adik ipar aku ngan biras tua aku tuh dtg bawak mak mentua aku.. masuk rumah jek pompan tu dgn tak pandang aku dok tercongok kat tepi.. terus dia panggil kuat2 nama besday girl tu.. kasi hadiah.. lek eleh minah ni.... malas aku nak layan.... so aku gerak pulang kol 10 mlm... hantar balik budak2 ke rumah dorang...

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers