Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Tuesday, November 18, 2008

Tak de bende nak buat


Alamak.. hb balik lambat lagi.. dia call tadi baru nak gerak ke Ulu Tiram.. itulah keje driver lori, tak pelah.. kang tak de OT bising.. tak de OT tak delah duit lebih. Ahad yg lepas ni aku tak ikut dia gi blajar lori. Aku dok umah kemas2 dan masak. Aku masak hot and spicy seabass dgn cheeky veggy with salted fish.. pic aku dah post semlm kat sini. Kenyang ratah ikan jek ngan sayur.. nasi sket jek... aku berdua jek kat umah.. mak ikut kak de gi Muar gi ziarah org tua abg ipar aku xcident minggu lepas. Ayah dia patah leher.. leher ke tengkuk tak tahulah.. mak dia kronik sket.. hati dia kene tebuk... kenapa tak tahulah.. tapi yg tak best.. akak abg ipar aku bwk cite serem kat situ.. aku malas lah nak cite skang.. skang dah kol 6.15pm.. sorang2 kat opis.. takut lak aku nak taip... sambung cite ahad lepas... hb ajak gi umah Lan tgk mak dia, tapi dia gi ngecat umah abg dia kat tmn cahaya masai.. malasnyaaa aku nak ikut,,, dia pakse gak... dah dok dlm kete dia kol adik dia, tny sapa kat umah... sbb dengar cite adik dia balik kg binik dia tu.. so nak tahu dgn siapa mak mentua aku kat umah tu.. sekali dengar.. akak ipar aku gi bwk mentua gi berubat, Lan gi jugak ngan binik dia. So aku mls nak gi ikut hb gi ngecat ngan adik bungsu dia.. Kak Ra balik bwk cite.. gi berubat sana kata bukan bomoh..tapi ade menurun .. kire tukar2 org.. sekejap suara garau.. sekejap suara tuan pnya badan... walaupun guna ayat2 Quran.. leh caya ke.. cuma yg ikut semua terkene... senang cite aku panggil tukang ubat tu bomoh jelah... walau pun dia tak ngaku.. bomoh tu kata kat Lan.. betul tak dia n terpakse bwk mak dia berubat.. hehehe terkedu lah dia.. bomoh tu kata.. dia as anak lelaki kene lebihkan ibu ..barulah isteri.. hehehehe.. binik dia dgr.. tapi aku sure masuk tinga kanan kuar tinga kiri.. buat bodo jek.. biaselah pompan jenis pegang remote control mmg camtu.. mesti dia frust tak dpt balik umah mak dia kat Adeela.
Hb aku balik ngecat jam 12mlm.. aku dah ngantuk giler.. balik terus tido.. Smlm boss aku tak masuk..so merdeka.. cuma problem forklift kat warehouse tak habis2. Bosan aku. Smlm gak hb balik lambat.. so lepas dia tumpang solat maghrib kat opis, gerak balik.. tapi o the way balik..aku tny dia lapar tak.. aku ajak gi mkn perata kat kedai Mummy R dekat tmn suria nearest Giant.. nak gi mamak aku tak lalu lah nak makan.. nasib baik ade kedai melayu jual prata...mungkin mlm tu ramai customer..so prata aku tak segaring mane... kuih skit.. malas aku nak gi tambah... tapau satey daging utk mak... sampai umah ..mmg tak de bende nak mkn.. oklah tu...
Hari ni aku pun boring..aku action buat keje bile boss aku ade jek.. dia blah jek aku start surf tenet... sampai lah kepetang.. ingat nak balik cepat.. nak singgah motel kat tmn daya.. gi book utk cik Suria dari HQ, nak dtg cek stok.. baguslah tu.... dah lah.. aku nak cek email...

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers