Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Wednesday, October 22, 2008

Kejutan

Memang beri kejutan betul2 ar... open house sabtu ni.. aku jemput semua member2 aku form 5 dgn budak2 ITTAR.... aku bersedia sahaja, dah 4 tahun tak contact.. mesti macam2 dah berlaku... boleh dikatakan 98% member aku lama tak contact dah ada anak.. malah..ingat tak kawin2 lagik.. siap dah beranak pun ada... kalau satu tak pe.. dua lagi... terkedu aku.. aku rasa aku jelah yg belom ada anak. yg baru kawin macam ct dan akan kawin kawin macam sheeda tak pelah.. tu bakal2 dpt anak. Sorang sahaja lom beranak tapi kejutan dia.. dia dah kurus.. dulu berat 80kg++ tapi dia kata dah 55kg ... paling tak sangka dia terus makan biodex dari dulu lagik.. jeles aku dgr.. tapi nak wat camner.. sabtu nilah.. kitaorang berkumpul bertukar cerita... ada yg pround as a mother, as the wealth wife for her husband.. aku je macam tu... hopefully sgt2, bulan ni menjadi.. menjadi ape.. jadi anak ar.. aku sgt2 harap.. dgn period aku yg dtg natural pertama kali setelah 8thn... aku harap2 sgt dpt hamil kali ini... harap2 bila dah bertemu tahun ni, tahun depan kalau dorang buat open house mesti jemput aku.. aku harap2 sgt aku dtg dah bertiga.. kalau kembar berempat lah.heheheheh.. mane tahu ovum aku dah bertahun2 tak kuar.. kuar ramai2 hehehehehe......

anyway aku tgh kenoning ni.. pening dan mabuk pas mkn ubat batuk, pagi td gi klinik, takut time opis batuk teruk, bila dah makan ubat batuk terus down. Aku tido jek dari tadi, boss pun tak de. aku dpt mc tapi aku tak cuti today, nnt aku otter ke24hb heheheheh.. bukan dorang tahu pun. aku keje jek today.. bukan buat ape pun.... oklah..nak sambung tido kebaring ke.. rasa nak angkat jari pun tak larat, tapi ni berderu semacam jek... poning lah..............




No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers