Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Friday, October 17, 2008

wajah2 aku

Kat bawah wajah2 aku dari dulu sampai sekarang... byk gambar aku terbuang... masa kawin..kemas2 bilik..tak perasan terbuang gambar2 aku time kecil, sekolah, yg tgh kiut miut ler.. rasa sedih sgt bila pikir2 pasal gambar child hood .... yg ade ni pun terselamat sebab letak pat lain... gambar2 aku yg dah "besar" tu mmg adalah pada simpanan aku..yg kebykan lepas kawin... Boleh tgk gambar aku dari sekecik2 org..ke sebesar2 org... aku penah cecah 99kg selepas spm dan kolej, tapi tak aku letak sini.. aku sendiri ngeri tgk.. yg ada pun dah cukup besar.. tapi nasib baik aku dpt turun kan berat sehingga muka aku yg terakhir tu... nampak beza dekat muka... dan aku percaya..kalau aku makin kurus aku akan nampak lebih awet muda... gambar dari kawin sampai tahun lepas ..memang besar2 giler.. time aku amek gambar time tu..aku ingat aku dah okey lah dengan berat camtu.. tapi bila dibezakan dgn berat skrg..memanglah menakutkan.. aku suka dengan aku sekarang.. harap dpt turunkan berat lagik.......


bawah 1thn kot2 thn lebih kot4thndarjah satu18thn
22 thn (sempat kurus sekejap...pas dpt bf hancus hingga kawin)
26thn (2004)
28thn (2006)
28thn (2006 jugak)
29 thn (2007)

June 2008
Aug 2008

Gambar yg last tu baru 2 hari pas operation... dan jugak baru berenti gym... nnt aku update gambar time raya.. waduh2... rasa skang dah naik 2kg.. aku puasa semalam..tu pun puasa ganti.. ingat nak puasa lagik hari ni... masak bekal hubby asam pedas plak... so ngan aku2 bwk bekal... besok jelah puasa..



















No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers